onsdag 12 januari 2011

They wish...

(varning för tråkigt inlägg. Bara text. tråkig text. hejdå)

Gud, mitt huvud är helt tomt nu efter att ha pluggat järnet huuuuur länge som helst känns det som. Bra jobbat, har inte fått in ett skit. Bra där. Perfekt. Prov på fredag. Ännu bättre. jag skriker av lycka (??). Nej, men fy fan vad det här suuuuger. Hatar prov, plugg, läxor. Allt. Allt som har med skolan att göra. Och snart kommer det en massa nationella prov också, yeeey. Happiest time of my life.

Tova var här idag och det var tänkt att vi skulle plugga med så blev det ju inte såklart. Vi gjorde ett BERG av pannkakor istället och åt. Det är sååå mycket bättre än att plugga. Sen kollade vi lite i min garderob också för jag ska göra om den!! Så det blir lite mer "walk-in-closet". Det blir kul.

Nu ska jag säga byyyeeee. Så: Byyyyeeee! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar