fredag 31 december 2010

If you don't live for something. You'll die for nothing.


WAAAHHH!! Shit shit shit. Det är ju nyårsafton idag. Hela dagen. Men det ända jag tänker på är kvällen. Det kommer bli grymt, hoppas jag. För jag taggar som IN I HELVETE! Har precis varit hemma hos Stella och fixat lite saker så nu känns kvällen säkrad ;) Ena goda nyheten efter den andra... Hjälp vad jag älskar den här dagen! Plus att min ring några inlägg ner är påväg hem till mig nu så jag kanske kanske kanske hinner få den tills ikväll. Hoppas det. Klackarna till ikväll är också fixade, fick låna ett par snyggingar av Bessan. Tack gummsii! Så nu känner jag mig säker..
Och självklart kommer ni få ett tidsinställt inlägg på tolvslaget! Höhö, jag kommer inte sitta och blogga då om ni trodde det. Nej nej. Som om någon av er kommer sitta vid datorn då... men men.

PUSSAR! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar