söndag 3 oktober 2010

Tre väskor och en tröja rikare

Hola! Igår var en bra dag :) Det började med match, sen stan, restaurang med Olli och Tova och sen "the night"....!! I stan igår köpte jag en militärgrön (/kakigrön??) tröja från weekday. Som jag också hade sen på kvällen. Och present till Felle (hon är cool för man kan kalla henne FBI ;) ). Igår kväll, aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh vilken perfekt kväll! Jag är lite lycklig just nu faktiskt. He he.

Men. Nu till de tre väskorna. Jag ville ha en ny väska, men så sa mamma att: 'Gå ner i källaren och kolla!'. VARFÖR HAR JAG INTE GJORT DET TIDIGAE??!?!? Hittade tre stycken. Alla kanske inte var så jättesnygga kanske men det är alltid något. En av dom är en Mulberry. De är fina på sitt sätt!



Tröjans ena axel är avskuren. Mmmm. Me like ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar