torsdag 30 september 2010

Today.

Idag är jag glad. Jag fick ett riktigt glädjerus. Det var efter spanskan. Och då menar jag ett sånt där rus där du inte vet var du ska ta vägen, bara hoppar runt och inte vet var du är eller vad du håller på med. Du är bara klumpig och säger konstiga saker. Jag var glad, hoppade runt, visste inte vilket håll jag skulle gå åt. Jag snubblade, sa saker i falsett. Det var en sådan liten grej men ändå blev jag så glad. Men jag älskar det. Tiden jag lever i nu är perfekt. Det som snurrar runt mest i mitt huvud just nu och det som det snackas mest om med mina vänner är några personer av det motsatta könet. Imorgon, då ska jag vara på topp. Puss.


P.S. Så här såg jag ut idag:






2 kommentarer:

  1. om det gick att gilla inlägg, så skulle jag gilla det här gånger 1000!!!! :D :D :D

    SvaraRadera
  2. jag hatar att du alltid är så jävla snygg!!!

    SvaraRadera