måndag 2 augusti 2010

Hemma snart!

Hallå hallå! Nu sitter vi i bilen på väg hem. Så otroligt tråkigt att sitta i bilen så här länge. Fyra timmar kvar. Bläää. Jag skulle gärna stanna kvar längre i mysiga mölle. Fast ändå inte, för vet ni? Imorgon går flyget till Spanien!! Åå så kul vi ska ha det! Jag har lite resfeber faktiskt… hihi. Jag har, såklart, inte packat än, eftersom jag inte varit hemma. Det kommer förmodligen sluta med att jag slänger ner hela garderoben i massa väskor och sen måste sitta i timmar för att packa om och välja bort saker. Som alltid. Det tar alltid halva dagen för mig att packa. Haha!

Jag träffade Anna en dag också. Gud så fint hon hade det! Vi joggade, badade och såg på en så sjuuuukt kul film. En svensk film fakiskt. "Morgan Pålsson VÄRLDSREPORTEN". Så kul! Igår var det stor golffest också.
Men, nu var man på väg hem från allt det.

Pussssssen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar