söndag 22 augusti 2010

Jag GÅR PÅ MOLN.

Åh! Nu finns dom i mitt rum. Jag hade på mig dom inne i stan. Det kom fram en tjej och frågade var jag köpt dom! Ååh, dom är såå fina!! Perfekta! Gaaahh! Känslan när jag gick ut ur affären med dom nerpackade i kassen var.... grym. Helt underbar. Dom känns så bra. Först gick jag till en affär på sergelgatan. Men där var dom slut. Men så bad jag tjejen i kassan att kolla var dom fanns kvar. Hon sa att det fanns ETT par kvar i hela stan, annars skulle jag bli tvungen att åka till farsta. Men så sa hon att informationen på datorn kanske inte stämde. Att jag skulle ha tur om dom fanns kvar där, på plattan. Och så gick vi dit. Och där stod dom! Åh! Underbart.

Nej, nu är jag töntig. Det är trots allt bara ett par skor. Men det var länge sen jag köpte skor nu.

Jag är världens lyckligaste tjej, inte bara pga skorna... Ha!

Btw, jag glömde kameran hemma så det blir tyvärr inga bilder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar