lördag 4 september 2010

"Jag lever för ikväll"

ÅH! Helg! Jag älskar den. Hela veckan har jag räknat dagarna. "Okej, nu är det bara halva veckan kvar." "Okej, i övermorgon kommer jag kunna säga: Imorgon är det helg!" "I övermorgon kommer den. Helgen."
Åhh! Den heliga helgen är här! Igår kväll träffade jag olli. Vi träffade senare fler roliga människor och vi var utomhus ett tag. Men det var ju så jääävla kallt! Så jag, Olli och Ellen gick hem till mig och drack en massa te och hade det väldigt varmt och skönt. Sen var typ kvällen slut.
Men, dagen vi alla väntat på är inne. Ikväll blir det Bessan. Såå kul! Idag kanske jag ska in till stan med Stella och Olli. Ska iallafall träffa dom sen.

OJ! Jag glömde nästan! JAG HAR FÅTT OSKAR LINNROS SKIVA!!!! Åååhhh! Älska Oskar Linnros! Här får ni favvolåten: http://www.youtube.com/watch?v=lJaFgeLTYgY

Puss på alla söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar