torsdag 16 september 2010

Imorgon kan man säga att nu är det helg.

Ååh! Varför? Min morgon går inte riktigt som
jag tänkt mig... Först så störtar jag upp ur
sängen för jag tror jag försovit mig. Sen när
jag ska klä på mig tar det år och dar... jag har INGENTING att sätta på mig. Men, tillslut
så drar jag ut kläder och bara slänger på mig
för jag har ju så jäkla bråttom. Sen äter jag
frukost, sminkar mig och så. SEN ringer jag
Olli för vi skulle ta samma spårvagn
(vi har elevens val tillsammans). Hon svarar
och låter väldigt trött så jag frågar
"Olli, har du försovit dig?!"..... Hon svarar
"Nej, vi har sovmorgon Paula...." !!!!!
AAAHHHH!!!! Jag som bokstavligen har
flugit omkring här hemma denna morgon.
Skit.

Och ni vet ju hur det blir när man har överflödig tid.
Man blir rastlös och gör saker man inte alls skulle
behöva göra egentligen. Onödiga saker. Som till expempel att sitta och titta på gamla avsnitt av
The Hills på datorn. Det gör jag. Nu ska jag göra mig en kopp te också. Överflödig tid kanske inte är så
dumt egentligen? Ha ha.























Outfit: Jeansleggings med dragkedja nere- Vila. Blommigt linne- Mango. Velourkofta- Odd Molly. Silvrig ring- Bik Bok. Svart ring- Spanien.

Ha en bra dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar