måndag 1 november 2010

PARAfuckingNORMAL.....

Paranormal activity..... Jag är rädd. Hjälp. Har precis sett den, med Stella och Olivia. Det var nog den läskigaste hittills. Så verkligt. Fast ändå inte. Det skulle kunna hända i verkligheten. Fast ändå inte. Det läskiga är att i mitt rum finns en dubbelsäng som jag sover i som har exakt samma läge till dörren som i filmen. Med huvudet mot väggen och med dörren till höger. Hjälp mig snälla. Funtar på att filma hela natten som dom har gjort för att se om samma sak händer mig. Fast nej, det ska jag inte. Lovar. Men lite rädd var jag faktiskt när jag gick hem. Själv i mörkret.
Ska försöka sova nu. Om det går. Ha det bra!

1 kommentar:

  1. haha det funderade jag också på paow... tänkte på det när jag gick den långa vägen hem imörkret!btw. här har ni min blogg :D

    SvaraRadera