onsdag 24 november 2010

Julafton.

Mamma kom hem idag och titta vad jag fick!!! Wiiihihi!

Kolla kolla kolla kolla kolla väskan jag fick!!!!!!!!!!!!!!! ÄLSKAR!!!!!!!!!!! Wiiiii!!!!! Mulberry.



Fick ett jättefint armband från Tiffany & Co. också!! Har ju tappat bort mitt tomas saabo så.. :D


Haha! Älskar flaskan!! Så SNYGG!
Hahah! Det här iPhone-fodralet från Burberry fick jag också! HA! Ganska coolt tycker jag. Fast snobbigt....

De här kom mamma hem med också och några till som var ÄNNU fulare än de här!! Men men...

Nu ska jag testa allting! Puss på er! Åh! flytta in i nya väskor är det bästa som finns!

5 kommentarer:

  1. paula härmed säger jag upp våran vänskap.

    SvaraRadera
  2. Näee ofta du fick en alexa mulberry!!!!!! JAG DÖR!!!

    SvaraRadera
  3. paula du kan gå och dö med din fula väska!!!!! skit ful var den faktist :P nee as snygg sitter bara här framför datorn och är lite avundsjuk!!!!!!

    SvaraRadera
  4. men du ville väl ha ett sånt där glitttrigt??

    SvaraRadera
  5. men du ville väl ha ett sånt där glittrigt??

    SvaraRadera