söndag 14 november 2010

Sushi!! eller? jodå!

HOLAAA! Igår var nog den knäppaste kväll jag någonsin varit med om... Smög hemifrån vid halv fyra... Skumt. Det började med att jag åt sushi med Stelliii, jag hade redan ätit så jag skulle inte ha någon. Men sen kom dom och gav mig två bitar iallfall! Gratis...! Det skulle kostat 30 spänn för två bitar annars. Här får ni lite värdelösa bilder som togs med mobilen igår på restaurangen.

Stellas sushi....
....min sushi! hahah.
Ja, sen fortsatte kvällen hem till Adrian. En liten tur till nockeby och tillbaka till Adrian igen. Flum. Knäppa saker. Sen var det dags att gå hem. Men det ville ju inte jag... Det var nu det sjuka kom som jag tyvärr inte kommer berätta om här. Jag kan bara säga att det kunde gått riktigt, riktigt illa... :P

Puss puss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar