fredag 24 december 2010

Merry x-mas

Heeyy! Har ni haft en bra jul?? Det har jag ;) Älskar julen! Man får ju bara en massa saker! Bättre kan det inte bli..! Hih. Ska jag berätta vad jag fått? Två tröjor/tunikor från Zara, några presentkort, en kräm, nagellack, pengar, olika smink saker från Clinique och ID, en sån där mössa med pälsboll på i svart (jag bor redan i den!) och sist men inte minst....... *trummvirvel* EN RESA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och inte bara det, jag kommer åka dit med Ellen och våra söta små pappor ;) Haha, pappa sa "jaa, vi kommer släppa på gränserna och ni får göra som ni vill". Haha, ni vet vad det betyder? SHOPPING!! Ååå ja! Tjallalalalla! Gissa tre gånger om jag är glad, hade verkligen inte väntat mig det! Hade inte önskat mig det heller! Vi får välja mellan att åka till London, Paris eller Barcelona!! NTZ NTZ säger jaaaaag bara! Hihihii. Sorry om jag är liiite för glad just nu... men jag kan tyvärr inget göra åt saken.. ni får några skööna julbilder istället. Ciao!
Syster min.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar