fredag 17 december 2010

Svar på frågestund- del 2



Har du någon gång gråtit dej till sömns:
nej inte vad jag kommer ihåg
Röker du:
kanske på fest ibland
Hur ofta tränar/motionerar du:

Basketträning fyra gånger i veckan plus matcher på helgen
Senaste låt du hörde:
Kent- Vy från ett luftslott
Vem gillar du mest?Dig? nej men jag vet inte... taskig fråga.
Tycker du frågorna var roliga?
Kommer inte riktigt ihåg vilka som var dina men visst visst ;)
senaste inpulsköpet?
Tror det var en svart tröja med kedjor på axlarna från HM..
hur många pojkvänner har du haft/har?
Haha ingen aning. Men två sen fyran iallafall.
bästa vän?
O ja! Skulle inte klara mig utan dom <3
favorit färg, djur och mat?
har inte riktigt någon favorit färg, beror på vilket sammanhang..
Jag gillar djur men har inga. Mat.... mmmmmmmums.
vad använder du för dagligt smink?Puder, blush, kajal, mascara
singel eller tsm?singel
brunett eller blondin? (på killar)
Ingen aning. Brunett tror jag kanske..
myskväll eller fest?
Fest!
chips eller godis?
GOdis
läsk eller sprit?
en mix av det är ju überbra ;)
katt eller hund?
hund
fotboll eller kompisar?
kompisar ofc!!!!
(killar) charmig o snäll men inte såå snygg eller supersnygg och bitter..?
charmig och snäll men inte såå snygg
emo eller fjortis?
oj, inget antar jag
är du kär?
nej inte för tillfället
vad åt du till frukost imorse?
En smörgås, juice, te
vad tänker du på när du ser bokstaven som kommer efter i i alfabetet?
vet inte..
kan inte du visa alla bilder från ditt fotoprojekt?? :D
Jo absolut! Det kommer det kommer!
vad har du för favoritklädaffärer?
Oj svårt, men typ zara, topshop, på nk kan man ju hitta allt
Vad heter dina bästa vänner? beskriv alla för sig med bara ett ord ;)
Oj vad svårt med bara ett ord!
Tova- bästaste, Olivia- snyggiiiii! Stella- lätt retad <3>
hejsan :) vad är du mest nöjd med i ditt utseende och har du några komplex för nånting? hejdå!
Sorry med jag hatar den här frågan! Ähhmm... Det finns väl inget specifikt jag är nöjd med.. jag är nöjd med mig själv.
Ett komplex jag har är mina öron..
Ta ett kort på dig själv just nu och lägg upp!!
haha, ni bad om det....
Mammagris eller pappagris?
Vet inte, pappa är lättare att övertala såå pappagris isåfall..
Vad ska du göra på jullovet?
Vara hemma... Skulle åkte till thailand i tr
e veckor men så skaffade mamma bokhandel och då måste hon vara hemma och se så renoveringen går bra... Jag deppar..
Hur ska du fira jul och nyår?
Jul med hela tjocka släkten och nyår då blire fekkenation.
Hur gammal och i vilket sammanhang fick du din första kyss?
Men min dåvarande pojkvän när jag gick i femman TROR jag..
Vilket gymnasium eller vilka gymnasium lutar det åt?
Östra, Blackeberg, Viktor rydberg eller kaanske norra.
Vilken inriktning?
sam!
Vad för sorts jobb vill du ha när du blir
stor/i vilken bransch?
jag vill jobba inom design och formgivning av något slag tror jag
Lägg upp fler outfit-bilder!! hehe:
oooookej!
Snyggaste kille respektive tjej i bromma?
oj, svårt. Ingen aning faktiskt. Finns ju så jäkla många! ;)Tjejen som står brevid min just nu är ju inte så dum.. Tova!!
Här har ni sköningen!



Hoppas ni är nöjda med mina svar! PUSS på er!

♥♥

1 kommentar:

  1. din lilla skit beskriver du mig som lätt retad.. men det glädjer ig att jag är en av dina bästa kompisar! puss på dig <3

    SvaraRadera