torsdag 9 december 2010

Today's


Jag måste bara säga en sjukt konstig sak som hände just. Mina föräldrar har alltid trott att "nejnej, paula gör inga dumheter. Hon har aldrig smakat alkohol och aldrig rökt och så." Jag har alltid varit jätterädd för att de någon dag skulle upptäcka att det kanske inte alltid stämmer (jag har aldrig blivit busted yeeey). Men idag så bad pappa mig säga ärligt om jag någonsin hade provat alkohol, han lovade att inte bli arg. Han sa att han fattade vad svaret skulle bli men jag trodde inte han visste. Men jag sa i alla fall sanningen att "ja, jag har provat" (hah.....). Och han blev inte det minsta arg. Han reagerade typ inte ens. Hmm, skumt. Han sa också att det behöver vi nog inte säga till mamma för mamma skulle flippa. Även om jag inte sa att jag någon gång blivit full så skulle hon flippa. Sån är hon. Orolig. Men nu är i alla fall det över. Puuh.

Knäppt inlägg. Onödigt kanske men vafan. Står ni ut? Haha. Kisses.

1 kommentar: