fredag 17 december 2010

Svar på frågestund- del 1


Hur många läsare har du?
Jaa du, det undrar jag också faktiskt. Vet inte hur många unika läsare jag har för mitt statistikprogram vill inte fungera... arrgh
Vem är jag?
Jag är en tjej på 15 år som bor i bromma. Jag spelar basket. Går i äppelviksskolan. Nian. Är ofta glad hoppas jag... vad ska man säga?
Min familj.
Mamma, pappa, två systrar (vera 13 och matilda 22), bror 2 år. Vi bor i en villa i bromma.En viktig person
En viktig person... det finns många viktiga personer för mig. Men en som alltid kommer upp först i mina tankar när jag får den här frågan är min käääääre vän Tova som funnits i mitt liv sen jag var en vecka gammal. Det har alltid varit vi och kommer alltid vara. Så de så ;)
Något som får mig att le.
Mina vänner. Men en som är väldigt rolig är faktiskt min lille bror. Honom är det lätt att le med. Gulligt, o ja.Ett dröm förhållande.
Någon som är som en bästa vän samtidigt som pojkvän. Love is friendship set on fire. Så sant.
Min bästa vän.
ÅH! Gillar egentligen inte den här frågan för man vill liksom inte "välja bort" nära vänner. Jag vill faktiskt inte välja EN, tyvärr. ÄLSKAR ALLA!
Mina rädslor.
Att dö?
Något som får mig att börja gråta.
Sorgliga filmer ;) ;) ;) ;) ;)
Något jag saknar.
Att få allt man pekar på och alltid få som man vill. Mycket naaaajs.
Någon jag verkligen vill.
Lyckas.
Något beroende
Godis? vad annars? haha.
Detta ångrar jag
Hmmm..
Smeknamn:
Oj oj, det finns många som fin gylliga vänner kommit på. Höhö. Men några av dom är paow, paui, pausi, pållen (??????), pulerul, pulan och en MAAAASSA fler, jag lovar er. Det finns tusen. Men de som suttit kvar längst är Paow och Paui.
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Någon låt av Melissa Horn, alla är galet fina.
Beroende av:
Dig.
Vem behöver du mest just nu:
Mina vänner, behöver alla.
Vad tror folk om dig?
Haha vad ska man svara här? Jag hoppas de tror bra saker... ;)
Vad får du oftast komplimanger för?
Hahaha, att jag ser ut som Kenza...
Hur imponerar man på dig?
Säger snälla saker och är sig själv. Tycker det är charmigt när killar är sig själva och inte låtsas vara någon annan. Till exempel tycker jag det är charmigt när killar gråter... gulligt.
Brukar du skratta för dig själv?
HAH! Jag skrattar ALLTID, inga undantag,
åt mina egna skämt!
Var bor du?
Bromma.
Trivs du där:
JAAAAA!
Äger du några converse:
Ja! Låga vita, låga röda, höga mörkblå.
Sprit, cider, vin eller öl:
Det beror på om det är fest eller inte. Men cider är godast.
Brukar du bli för full:
Nja. Nej.
Är du allergisk mot något:
Smink runt ögonen. Det suger ska jag säga er.
Dricker du ofta?
På helgen..
Har du någonsin provat någon slags drog?
Nej
Har du pojkvän?
Nej.....
Hur svarar du i mobilen:
Haha kul fråga ;) Men jag antar att jag svarar "Hallå?"
Vem ringde du senast?
Stella ringde erik fårn min telefon..
Brukar du komma i tid:
Haha, lite olika. Har alltid bråttom dit jag ska. Får alltid stressa de sista minuterna.
När mår du bra:
När det är heeeeeeeeeeeeeeelg!
När blev du fotad senast:
Ähm, Emilia går runt och tag foton med hennes iPhone hela tiden så jag antar att det var då..
Hur känner du dig nu:
LYCKLIG för snart är det LOOOOV!
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart eller vitt.
Vad tycker du om fötter:
?? Ähhmm, fötter.... är fötter? ganska fult
tror jag..
Civilstånd:
Vad betyder det?? hhehe.
Favorit dryck på morgonen:
Apelsinjuice helt klart.
Rakar du benen:
Självklart!
När brukar du oftast gå och lägga dig:
På vardagar typ vid elva och så helgen kan det bli lite hur som helst ;)
Är du blyg?
Jag ser inte mig själv som en särskilt blyg tjej..
Sysslar du med någon idrott:
Baaaasket
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jaa!! Eller kanske inte riktigt kärlek vid första ögonkastet men en början till riktig kärlek kanske..
Har du spytt offentligt:
nej det har jag inte
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Haha stå upp och kissaaaa! :P
Är du nöjd med ditt liv:
MYCKET!!
Är du bortskämd:
Jag antar det... Tyvärr. eller? ganska najs kanske ;) hih
Vad är det värsta du vet?
Att sitta på riktigt riktigt tråkiga lektioner
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Ojoj, det varierar. Det beror på om jag shoppar mycket eller lite.. Men någonstans mellan 200 och 600 kanske.. Och då menar jag egna pengar..
Vad längtar du till:
NYÅRSAFTON!!
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja OM jag har! Som sagt, DET FINNS INGA BÄTTRE VÄNNER ÄN DE JAG HAR!
Hur gammal är du:
15
Du samlar på:
Inget?? Minnen <3
Gillar du golf:
NEJ! Jag dör vad tråkigt!
Vilken tid gick du upp idag:
sju -.-
Har du strumpor på dig nu:
Ja (???HAH)
Vad ska du göra ikväll:
det är helg juuue. FIESTA.
Laddar du ner musik och film från Internet:
nej, the real thing you know? Haha, skojjjjjja.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Shoppa låter ju väldigt frestande..! fast liite kanske man måste spara också..
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej verkligen inte! Märkeskläder behöver inte
vara de snyggaste
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
Haha, det beror på hur kvällen gick... ;) Allt från tio till fyra
Solar du ofta:
SÅ OFTA JAG KAN ;) hah.
Är du flygrädd:
nej..
Vilka bloggar läser du?
Olivias, Tovas, Angelica Blick mm.
Tror du på ett liv efter döden:
Nja, jag vet inte riktigt. Inte på ett liv kanske..
Tycker du om sushi:
JA! YUM-YUM-YUM!!
Vad äter du helst när du ser på film:
GOOOOOOOODIS ;)
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kvällsmänniska helt klart.
Vilken ögonfärg har du:
Brun-grön

puss på er.
Del 2 kommer in just a second.

♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar